diumenge, 13 de gener de 2013

Qui sóc?

Vaig néixer a Flix, a la Ribera d’Ebre, l’any 1962, quan la vida al nostre país era en blanc i negre. Vaig venir a Lleida el 1982 a estudiar Filologia Catalana i de seguida vaig decidir que aquesta era la meua ciutat. Tant és així, que m’hi vaig casar amb una garriguenca, amb qui hem tingut un fill i una filla, que ara tenen 23 i 20 anys.

He dedicat la majoria de la meua vida laboral a la docència, fent classes de llengua, de literatura i d’altres coses ben diverses, i fent d’assessor i de formador del professorat. Ocupacions que he compaginat o he alternat amb la meua dedicació a la política, des de la meua militància republicana i independentista a ERC: he sigut regidor a la Paeria i director territorial dels departaments d’Educació i d’Acció Social i Ciutadania.

Durant anys, m’he anat formant també com a directiu de l’Administració i dels serveis públics. Actualment, sóc catedràtic de llengua i literatura a l’INS Maria Rúbies, al barri lleidatà de la Bordeta.

Sóc candidat a l’alcaldia per portar un nou estil a la Paeria i per fer de Lleida la ciutat de la gent. Vull una nova Lleida per a un nou país.

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada