diumenge, 13 de gener del 2013

Qui sóc?


Vaig néixer a Flix, a la Ribera d’Ebre, l’any 1962, quan la vida al nostre país era en blanc i negre. Vaig venir a Lleida el 1982 a estudiar Filologia Catalana i de seguida vaig decidir que aquesta era la meua ciutat. Tant és així, que m’hi vaig casar amb una garriguenca, amb qui hem tingut un fill i una filla.

He dedicat la majoria de la meua vida laboral a la docència, com a Catedràtic de llengua i literatura a l’INS Maria Rúbies -al barri lleidatà de la Bordeta-, fent classes de llengua, de literatura i d’altres coses ben diverses, com assessor i formador del professorat. Ocupacions que he compaginat o he alternat amb la meua dedicació a la política, des de la meua militància republicana i independentista a Esquerra Republicana.

Actualment sóc el president del grup municipal d'ERC-Avancem a la Paeria i director territorial del departament d'Ensenyament a Lleida.

En una etapa anterior, ja vaig ser director territorial del departament d'Ensenyament (2004-2006) i d’Acció Social i Ciutadania a Lleida (2017-2011).

Durant anys, m’he anat formant també com a directiu de l’Administració i dels serveis públics.

I és que fer de servidor públic, sigui des del vessant que sigui, és la meua vocació.

0 comentaris :

Publica un comentari a l'entrada